Clean Desk

Clean desk? Dé Kantoorvakhandel geeft u tips en trucs. Een opgeruimd bureau creëert ruimte en rust. Begin elke werkdag met een clean desk.

Hoe ordners opbergen?

Veel bedrijven maken gebruik van veel ordners om hier belangrijke documenten en dossiers in op te bergen. Vaak wordt er een archief gemaakt zodat er...

Hoe maak ik een to-do-list?

Een to-do-list maken wanneer u aan het werk bent is ontzettend handig, vooral wanneer u erg veel verschillende taken heeft. Ondanks dat u denkt alles...

Wat is een kassablok?

Een kassablok, wat is dat nou precies? Onder bedrijfsformulieren vallen ook kassablokken. In de bedrijfswereld waar veel met geld omgegaan wordt is het belangrijk dat...

Wat is een terugbelboek?

Een terugbelboek is erg handig en eigenlijk ook onmisbaar op kantoor of in uw bedrijf. In veel bedrijven staat de telefoon vaak roodgloeiend en u...

Een Jalema notitieblok nodig?

Heeft u een notitieblok nodig van Jalema? Jalema heeft verschillende notitieblokken in het assortiment zitten die u kunnen helpen bij uw werkzaamheden op kantoor. Elk...

Welk notitieboek is handig op kantoor?

Een notitieboek gebruiken op kantoor is erg belangrijk. Of notitieboeken nou gebruikt worden om notities op te schrijven, boodschappen die doorgegeven moeten worden, of om...

Bestaan er draadloze scanners?

Scanners worden in het bedrijfsleven vaak dagelijks gebruikt. Scanners zijn belangrijke apparaten die vaak naast scannen ook andere opties bieden. Denk aan printen en faxen...

Welke kantooropbergsystemen zijn er?

Losse papieren en documenten die rondslingeren op uw bureau, het is bij veel mensen een irritatiefactor. Er zijn manieren om deze losse papieren en documenten...