Schoonmaken moeten we allemaal, ook op kantoor. Of u nou schoonmakers heeft die uw kantoor schoonmaken of niet, er moeten altijd schoonmaakartikelen aanwezig zijn op kantoor. Schoonmaakartikelen vallen namelijk gewoon onder kantoorartikelen.
Schoonmakers komen (meestal) éénmaal per week, maar tussendoor wilt u soms ook iets schoonmaken. Daarom is het verstandig om schoonmaakartikelen op kantoor te hebben. Schoonmaakartikelen vallen vaak onder facilitaire artikelen.
Onmisbare schoonmaakartikelen op kantoor
Wanneer u iets omgooit of kapot laat vallen, is het fijn om dit zelf op te kunnen ruimen. Daarom zijn sommige schoonmaakartikelen belangrijk om in de kast te hebben staan op kantoor. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
- Stofzuiger (+ stofzuigerzakken)
- Veger en blik
- Stofdoeken
- Dweil
- Afwasmiddel
- Zeep
Op deze manier bent u niet afhankelijk van de schoonmakers op kantoor en kunnen u en uw collega’s zelf ook schoonmaken wanneer er iets omvalt. Zorg er daarom voor dat u de opgesomde schoonmaakartikelen op voorraad heeft in uw kantoor.